عنوان بنر
عنوان بنر

پیامک صبح بخیر

جستجو در وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی:

×

جستجو

درباره ما

    وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی
    خوش اومدید

مطالب وب سایت

امکانات جانبی

تبلیغات

نویسنده : WAR OF NORTH بازدید :188
پیامک صبح بخیر

تاريخ ارسال:شنبه 9 اسفند 1393 ساعت: 23:33
پیامک صبح بخیر

شورو شوق مستی شبانه ام تویی 
روح نجوای عاشقانه ام تویی
سلام عشق من صبحت بخیر .

 

 

تورا چون جان شیرین دوست میدارم که چون دریا دلت پاک است 
سلامت میکنم ای عشق 
سلامت میکنم ای دردانه نایاب 
برایم بهترینی تو. صبح بارون خورده ات عاشقانه باد.

 

 

 

 

سلام مهربان من سلام اسمان من...
از دامن پر مهرت سب شادی بر میچینم امروز 
روزت از عطر این دیدار شیرین .

 

 

 

چه پر فروغ روشن میکنی وجودم را که تاریک و سرد است مرا دستان مهربان تو یاور است .اوقات و ایامم اغشته ئاز یاد توست یک لحظه یاد تو از فکر من خالی مباد .گل نازم سلام بر من به مهربانی گذر کن در این صبحدم .

 

 

 

 

 

 

 

خورشید به عظمت چشمان تو نخواهد رسید ان هنگام که طلوع میکنی و اسمان دلم روشن میشود از حضور تو.
رنگ.خوشبختی رنگ چشمان توست .به تو سلام میکنم قاصدکم صبحت به کام دل شیر ین

 

 

 

 


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 411
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 148
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 15
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 49
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 235
بازدید ماه بازدید ماه : 2976
بازدید سال بازدید سال : 6300
بازدید کلی بازدید کلی : 29153

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.117.109.148
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ارتباط با نویسندگان

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و آدرس damagh6metri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



الکسا